v
Svetainės medis mail versija neigaliems Gelgaudiškio specialioji mokykla
Apie mokyklą |Struktūra ir kontaktai |Klauskite |Dokumentai |Teisės aktai |Socialinių paslaugų skyrius
Fasadų apdaila, Fasado šiltinimas, Plytelių klijavimas, Techninė priežiūra, Tinkavimo darbai, Ventiliuojami fasadai, Inžineriniai tinklai, Gręžtiniai pamatai, Karkasinių namų statyba, Stogų dengimas, Stogo dengimas, Namo statyba Fasadų apdaila, Fasado šiltinimas, Plytelių klijavimas, Techninė priežiūra, Tinkavimo darbai, Ventiliuojami fasadai, Inžineriniai tinklai, Gręžtiniai pamatai, Karkasinių namų statyba, Stogų dengimas, Stogo dengimas, Namo statyba Fasadų apdaila, Fasado šiltinimas, Plytelių klijavimas, Techninė priežiūra, Tinkavimo darbai, Ventiliuojami fasadai, Inžineriniai tinklai, Gręžtiniai pamatai, Karkasinių namų statyba, Stogų dengimas, Stogo dengimas, Namo statyba
Naujienos
v
  2016.05.19

Įspūdinga ekskursija
Gegužės 19 – tos rytą 15 įvairių klasių mokinių su gera nuotaika, lydimi socialinės pedagogės Rūtos Jurkšaitienės ir mokytojos Sidonos Mikštienės išvykome į Kauną. Kelionės tikslas buvo aplankyti Akropolio kino teatrą ir pažiūrėti 3D naujausią filmą „Pikti paukščiai“. Po filmo visi pasijutome praalkę, tad sugužėjome į Can – Can piceriją, kur visų laukė gardi pica. Pasistiprinę keliavome į boulingą.

Daugeliui tai buvo naujiena, kuri labai patiko. Ir tai dar ne viskas. Kadangi daugelis mokinių niekada nebuvo važiavę ir net iš arti matę traukinio, nuskubėjome į Kauno geležinkelio stotį, nusipirkome bilietus ir pajudėjome į Pilviškius. Buvo visiems smagu žiūrėti pro langus ir klausytis neįprasto traukinio ratų bildesio. Namo grįžome pilni įspūdžių ir gerų emocijų. Mintyse planavome jau naujas ekskursijas.

back   Atgal

Gelgaudiškio "Šaltinio" ugdymo centras

Įstaigos kodas - 190823714

Parko g. 7, Gelgaudiškis, LT-71426 Šakių rajonas

Tel / faks. (8 345) 55365, El.paštas. gelgaudiskis@gmail.com

Interneto svetainių kūrimas Interneto svetainių kūrimas optimizavimas seo paslaugos